English

جوان ۲۱ ساله در حوضچه پرورش میگو بندرعباس غرق شد

رئیس آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس گفت: در شب گذشته، بی احتیاطی جوان باعث غرق شدنش در حوضچه پرورش میگو در ساحل مجاور فرودگاه شد.

جوان 21 ساله در حوضچه پرورش میگو بندرعباس غرق شد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، «محمدامین لیاقت» رئیس آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس اظهار داشت: ساعت ۲۱:۱۴ دوشنبه شب بیستم تیرماه طی تماس تلفنی با مرکز 125 آتش نشانی، خبر غرق شدن جوانی 21 ساله در حوضچه پرورش میگو بندرعباس دریافت می‌شود.
لیاقت گفت: بلافاصله اکیپ غواصی از ایستگاه شماره 5 به محل حادثه اعزام شده و عملیات جستجو صورت می گیرد اما به دلیل تاریک بودن محیط، غواصان ایستگاه امداد و نجات ساحلی موفق به یافتن فرد نمی‌ شوند. امدادگران آتش نشانی کاوش را به محظ روشنی هوا از سر می گیرند و غریق را به ساحل منتقل می کنند.
بیشتر بخوانید: غرق شدن دو نفر در ساحل پدیده کیش
این مقام مسئول بیان داشت: مرد جوان بی احتیاطی کرده و برای شنا وارد حوضچه پرورش میگو شده است که متاسفانه به دلیل عدم مهارت و آشنایی به محیط و نیز نوع بستر این نوع حوضچه ها، به زیر آب رفته و جان خود را از دست می‌دهد.
لیاقت با اشاره به شرایط جزر و مدی شدید و گل آلود بودن بستر در بیشتر نوار ساحلی بندرعباس از شهروندان خواست تا از شنا در مناطق خطرناک خصوصا در زمان غروب و تاریکی شدن هوا خودداری شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه