English

محمد رضا شفیعی اعلام کرد؛

توزیع بیش از ۲۲۵ هزار گذرنامه برای مسافرین اربعین در خراسان رضوی

مدیرکل پست خراسان رضوی بیان کرد: با توجه به استقبال مردم تعداد توزیع گذرنامه افزایش می‌یابد به همین سبب به دلیل پیشگیری از هرگونه اختلال در روند توزیع، زائران و متقاضیان سفر معنوی اربعین ثبت درخواست‌های خود را به روز‌های آخر موکول نکنند.

توزیع بیش از ۲۲۵ هزار گذرنامه برای مسافرین اربعین در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمد رضا شفیعی مدیرکل پست خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: بیش از ۲۲۵ هزار جلد گذرنامه برای متقاضیان سفر اربعین حسینی در پنج ماهه نخست امسال در این استان توزیع شده است.

شفیعی در ادامه افزود: این اداره از فروردین ماه تا پایان مردادماه، ۲۲۵ هزار و ۱۲ جلد گذرنامه در استان برای متقاضیان سفر معنوی اربعین حسینی توزیع کرده است که ۹۱هزار و ۶۹۸ جلد از این تعداد گذرنامه‌ها فقط در مرداد ماه توزیع شده است.

مدیرکل پست خراسان رضوی همچنین اضافه کرد: با وجود افزایش ترافیک به توزیع کنندگان تاکید شده توزیع پاکت‌های گذرنامه اربعین را در اولویت قرارداد دهند و حتی الامکان از برگشت گذرنامه‌ها به باجه معطله خودداری کنند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به استقبال مردم تعداد توزیع گذرنامه افزایش می‌یابد به همین سبب به دلیل پیشگیری از هرگونه اختلال در روند توزیع، زائران و متقاضیان سفر معنوی اربعین ثبت درخواست‌های خود را به روز‌های آخر موکول نکنند.

مدیرکل پست خراسان رضوی اظهار کرد: در این ایام شیفت‌های ویژه برای تسهیل خدمت رسانی به زائران حضرت سید الشهدا (ع) در نظر گرفته شده است.

شفیعی تاکید کرد: شهروندان پس از اخذ بارکد با مراجعه به سایت شرکت ملی پست و بخش رهگیری مرسولات می‌توانند از آخرین وضعیت گذرنامه خود آگاه شوند و درخواست می‌شود از مراجعه حضوری به واحد‌های پستی خودداری کنند و در صورت نیاز با شماره ۱۹۳ تماس بگیرند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه