English

علی غلام‌پور:

بیش از ۱۴۰ ایستگاه سلامت در جاده، خدمت رسان زائران رضوی هستند

رییس کمیته بهداشت و سلامت ستاد خدمات سفر مشهد بیان کرد: بیش از ۱۴۰ ایستگاه سلامت شهری و جاده‌ای ویژه زائران رضوی سلامت شهری و جاده‌ای شامل ۸۰ ایستگاه داخل شهر و ۶۴ ایستگاه خارج شهر برای خدمت رسانی به زائران فعال است.

بیش از ۱۴۰ ایستگاه سلامت در جاده، خدمت رسان زائران رضوی هستند

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، علی غلام‌پور رییس کمیته بهداشت و سلامت ستاد خدمات سفر مشهد در خبری اطلاع داد: بیش از ۱۴۰ ایستگاه سلامت شهری و جاده‌ای ویژه زائران رضوی در خراسان رضوی فعال است.

غلام‌پور در ادامه این خبر اضافه کرد:  بیش از ۱۴۰ ایستگاه سلامت شهری و جاده‌ای ویژه زائران رضوی سلامت شهری و جاده‌ای شامل ۸۰ ایستگاه داخل شهر و ۶۴ ایستگاه خارج شهر برای خدمت رسانی به زائران فعال است.

وی اظهار کرد: او افزود: ۳۷ ایستگاه سلامت ۳۷ ایستگاه از این تعداد در مسیر‌های قوچان، چناران و گلبهار به مشهد، ۱۲ ایستگاه در مسیر کلات به مشهد، ۱۷ ایستگاه در مسیر سرخس به مشهد، ۳۹ ایستگاه از سبزوار تا مشهد، ۱۷ ایستگاه ازبجستان به مشهد، ۱۱ ایستگاه از تربت جام تا مشهد، ۴ ایستگاه در مسیر‌های طرقبه‌شاندیز به حرم مطهر رضوی و ۶ ایستگاه از محور‌های ۵ گانه است.

رئیس کمیته بهداشت و سلامت ستاد خدمات سفر مشهد تاکید کرد: خدمات ایستگاه‌های سلامت شامل آموزش‌های چهره به چهره، آموزش از طریق سامانه QR کد، غربالگری و کنترل فشار خون و دیابت، خدمات سرپایی (پانسمان، تزریقات) و واکسیناسیون کرونا است.

غلام‌پور در خاتمه گفت: همه تلاش خادمان حوزه سلامت این است که بهترین نوع خدمت در حوزه‌های بهداشت، درمان و دارو به زائران سواره و پیاده امام رضا (ع) ارائه شود و امیدواریم که در این مسیر به‌گونه‌ای عمل کنیم که بتوانیم موجبات رضایت و خوشنودی، ولی نعمتمان را فراهم آوریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه