English

برگزارشد:

مانور فراگیر تعدیل و بهینه‌سازی روشنایی معابر در استان مرکزی

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی از برگزاری مانور فراگیر تعدیل و بهینه‌سازی روشنایی معابر درون و برون شهری همزمان با سراسر کشور در استان خبر داد.

مانور فراگیر تعدیل و بهینه‌سازی روشنایی معابر در استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری موج مرکزی، محمود محمودی گفت: با توجه به محدودیت تامین سوخت نیروگاه‌ها، برای حفظ پایداری در شبکه برق روشنایی معابر در سراسر کشور مانور  تعدیل و بهینه سازی روشنایی معابر انجام می‌شود وتعمیرات اساسی به منظور افزایش پایداری شبکه و تعدیل روشنایی معابر بلواری، پارک‌ها و میادین از محورهای اجرای این مانور است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی تصریح کرد: ۳۳نفر در قالب ۱۱اکیپ با به بکارگیری  ۱۱خوردو سنگین و سبک در این اقدام فراگیر حضور دارند که نسبت به تعدیل روشنایی معابر،افزایش ایمنی و رفع کانون‌های خطر تاسیسات شبکه توزیع  اقدام خواهند کرد.

محمودی  کاهش خاموشی‌های ناخواسته و افزایش رضایتمندی مشترکین و مدیریت مصرف بار زمستانه را نیز از اهداف مهم برگزاری این مانور برشمرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت:  ۷۴۰۰دستگاه  چراغ از ابتدای آذر تاکنون تعدیل شده ودر این مانور ، تعدیل روشنایی ۱۴۰۰دستگاه چراغ معابر با میانگین ۲۵۰ وات در نظر گرفته شده است که در کل منجر به کاهش ۲ مگاوات مصرف انرژِی خواهد شد.

وی افزود:۱۷۴۰۰چراغ بلواری در حوزه شرکت توزیع وجود داردو از ابتدای آذر ماه سال جاری،به میزان  ۴.۲مگاوات روشنایی چراغ های بین شهری و ۱.۵مگاوات روشنایی چراغ های پارک ها تعدیل شده و  با استفاده از جایگزینی چراغ های ال ای دی با چراغ های فرسوده  نیز ۳مگاوات تعدیل انجام شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه