English

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان :

بهره‌برداری از ۲ خانه تاریخی اردبیل به بخش خصوصی واگذار شد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل از واگذاری بهره‌برداری ۲ واحد خانه تاریخی شریعت و خادم باشی به بخش خصوصی از طریق مزایده خبر داد.

بهره‌برداری از ۲ خانه تاریخی اردبیل به بخش خصوصی واگذار شد

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، حسن محمدی ادیب روز سه شنبه بعد از جلسه بازگشایی پاکت مزایده خانه‌های تاریخی اردبیل در اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی این استان گفت: مراسم بازگشایی پاکت مزایده این خانه‌های تاریخی، امروز با حضور مسئولان صندوق حفظ و احیای بناهای تاریخی و نمایندگان اداره کل بازرسی برگزار شد.

وی افزود: واگذاری بهره‌برداری از بناهای تاریخی استان اردبیل از راه‌های حفظ و احیای این بناهاست و این رویه را ادامه خواهیم داد تا هیچ بنای تاریخی استان بدون متولی نباشد.

مدیرعامل صندوق حفظ، احیا و بهره‌برداری از اماکن تاریخی نیز بعد از این جلسه گفت: این سومین مزایده استانی این صندوق در کشور و نخستین مزایده در اردبیل است و احیای بناهای تاریخی ثمره اقتصادی دارد و از نظر فرهنگی نیز مفید است و بناهای مختلفی را در استان اردبیل به مزایده گذاشته‌ شده است.

شهاب طلایی اظهار کرد: برای خانه‌های تاریخی اردبیل که امروز به بخش خصوصی واگذار شد، از ناحیه بخش خصوصی ۳۸ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه