English

سرمربی تیم فوتبال آینده سازان اردبیل:

به حمایت مردم اردبیل نیازمندیم

سرمربی تیم فوتبال آینده سازان اردبیل با اشاره به این که تیم خوب مردم را به فوتبال امیدوار می‌کند تا به استادیوم بیایند گفت: یک تیم قوی با بازی خوب است که هوادار را برای آمدن به استادیوم ترغیب می‌کند اما ما در ابتدای راه هستیم و حمایت مردم اردبیل در این مرحله، امید بخش خواهد بود.

به حمایت مردم اردبیل نیازمندیم
به گزارش خبرگزاری موج اردبیل

، سرمربی تیم آینده سازان فوتبال اردبیل در آستانه برگزاری بازی با تیم سپید رود رشت در گفتگوبا خبرنگاران گفت: در طول دو ماهی که تیم را تحویل گرفته ایم مشکلات بسیاری را پشت سر گذاشته‌ایم که از جمله آنها مصدومیت 6 نفر از بازیکنان بود و ترکیب تیم را به هم زد به طوری که نتوانستیم از بازیکنان، در جای اصلی استفاده کنیم. این موضوع در نتیجه بازی نیز تاثیر خود را نشان داد.

فرهاد پورغلامی ادامه داد: در نیم فصل با کمک باشگاه 4 بازیکن گرفتیم که یاران تاثیرگذاری هستند و سیستم بازی را نیز در این مقطع سه پنج دو پیش خواهیم برد.

وی ادامه داد: موضوع دیگری که ما را با مشکل مواجه می کرد وجود سرما و برف بود که در تمرین ها و بازی ها اختلال به وجود می آورد طوری که برای برگزاری یکی از بازی ها به آستارا رفتیم.

پورغلامی گفت: با توجه به اینکه این تیم مدت زیادی نیست که دورهم جمع شده اما نگاه ما به افق است و پیشرفت تیم را می بینیم چرا که حق مردم اردبیل که همواره بزرگان و اسطوره های فوتبال را تحویل کشور داده اند بسیار بیشتر از یک تیم لیگ دو است.

سرمربی تیم آینده سازان فوتبال اردبیل اذعان کرد: نگاهم به بازیکنان بومی است که در ترکیب تیم جای بگیرند و اگر سالانه دوبازیکن بومی به تیم اضافه شوند در طول چند سال آینده اتفاق خوبی را رقم زده ایم.

پورغلامی به مشکلات تیم در خصوص عدم وجود زمین چمن مناسب را نیز یادآورشد و گفت: انتظارما از مدیران ورزش اردبیل بیشتر بود اما متاسفانه با توجه به اینکه مصدومیت چمن مصنوعی زیاد هست حتی زمین چمن مناسب در اختیار تیم ما قرار نگرفت.

او در آخر گفت: تیم فوتبال آینده سازان اردبیل در حال حاضر بازیکنان محدودی دارد و ناهماهنگی هایی نیز در بدنه تیم دیده می شود با این وجود ما تلاش خود را می کنیم که با بستن یک تیم خوب سطح بازی بالا برود.

در ادامه نشست خبری مدیر عامل باشگاه نیز گلایه هایی از عدم حمایت مدیران استانی داشت و گفت: خواهان همکاری و همراهی ارگانهای استانی برای ارتقای سطح تیم و داشتن یک تیم قوی به نام اردبیل هستیم  چنانچه تربیت بدنی سرعین با در اختیار قرار دادن خوابگاه  باری از دوش این تیم و کادر فنی آن برداشته است.

صابر اسدی بیان کرد: نبود زمین چمن مناسب موضوعی است که  تیم را با بیشترین چالش مواجه کرده است و در این خصوص با ارگانهای مختلفی که زمین چمن در اختیارشان هست صحبت کرده ایم اما به نتیجه ای نرسیده ایم.

وی ادامه داد: دانشگاه محقق اردبیلی، صدا وسیمای مرکز اردبیل و زمین چمن کارگران می تواند با پرداخت هزینه آن در اختیار این تیم قرار بگیرد اما متاسفانه هر کدام به نحوی تمایل به همکاری و رفع این مشکل نداشته اند.

اسدی گفت: نبود نورافکن مناسب در ورزشگاه تختی نیز یکی از موضوعات مطرحی است که اداره کل ورزش در مورد برطرف کردن این مشکل قول همکاری داده اما نتیجه آن به سال بعد خواهد رسید.

وی در انتهای صحبتهای خود ارتقای سطح تیم  را جزو الویت هایش خواند و گفت:  در این راستا از بازیکنان شهرداری هم یار گرفته‌ایم وخواهان این هستیم که به تدریج از بازیکنان بومی که در تیم های فوتبال سایراستانها بازی می کنند دعوت به همراهی کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه