English

با رویکرد حفظ و زنده نگه داشتن نام شهداء انجام شد؛

انتشار تصاویر شهدای کارمند در راستای کنگره ملی شهدای کاشان

سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان با رویکرد حفظ و زنده نگه داشتن نام شهداء اقدام به انتشار تصاویر شهیدان کارمند کاشان کرده است.

انتشار تصاویر شهدای کارمند در راستای کنگره ملی شهدای کاشان
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

،سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان و کمیته نمادها و یادمان‌های شهری و تبلیغات کنگره ملی شهدا، در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای مبنی بر حفظ و زنده نگه داشتن نام شهداء و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، با اهتمام به این رسالت مهم، اقدام به طراحی،چاپ و نصب تصاویر شهیدان کارمند کاشان در معابر، میادین، گلزار شهدای دارالسلام و مصلی بقیه‌اله‌ الاعظم (عج) کرد.

با توجه به اینکه یادواره شهدای کارمند فرصتی برای پاس داشت یاد این شهدای والا مقام است، تصاویر شهدای کارمند به همراه تصاویر شهید رئیسی به عنوان شهید شاخص دولت و شهیدان رجایی و باهنر به عنوان دولتمردانی که جان خود را فدای اعتلای ایران کرده‌اند، در کاشان نصب شده است.

 یادواره شهدای کارمند از برنامه‌های کنگره ملی شهدای کاشان، طی مراسمی با حضور مسئولین، خانواده معظم شهدا و شهروندان، چهارشنبه ۲۱ شهریور ماه در تالار شهر شهرداری برگزار خواهد شد

گفتنی است؛ شهر شهید پرور کاشان، شهدای بسیاری را تقدیم ایران اسلامی کرده است که ۵۵ تن از این شهدای گرانقدر جزو کارمندان ادارات مختلف کاشان بوده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه