English

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام:

۱۰ سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور در محورهای شریانی ایلام راه‌اندازی شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام از نصب و راه اندازی ۱۰سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور در محورهای شریانی این استان خبر داد.

۱۰ سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور در محورهای شریانی ایلام راه‌اندازی شد
به گزارش خبرگزاری موج ایلام

، سید زاهدین چشمه خاور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام گفت: به منظور ارتقای ایمنی جاده ها امسال ۱۰سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور در محورهای شریانی این استان نصب و راه اندازی شده است.

وی اظهار کرد: این سامانه‌ها علاوه بر کنترل سرعت، تخلفات دیگری مانند تردد غیرمجاز را نیز ثبت خواهند کرد.

چشمه خاور گفت: علاوه بر این تعداد سامانه کنترل سرعت، با حضور اعضای کمیته مکانیابی متشکل از نمایندگان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، پلیس راه، و پلیس انتظامی استان، مکانیابی ۱۰ سامانه جدید ثبت تخلفات عبور و مرور (کنترل سرعت) در محورهای شریانی استان ایلام انجام شده است

وی افزود: محورهای مورد نظر برای نصب این سامانه ها شامل، محور ایلام – لومار، شباب - پل سیمره، سرابله – قلاجه تعیین شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام یادآور شد: مقرر است پس از طی مراحل مربوطه، این سامانه ها در سال آینده به بهره برداری برسند.

چشمه خاور بیان کرد: افزایش نظارت بر تردد و سرعت خودروها، کاهش تخلفات رانندگی، پیشگیری از تصادفات جاده ای و ارتقای ایمنی عبور و مرور را مزایای راه اندازی این سامانه های ثبت تخلف عنوان کرد و گفت: راه اندازی این سامانه ها گامی مهم در جهت ارتقای ایمنی تردد در محورهای شریانی استان ایلام خواهد بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام در پایان به وجود ۳۶ دستگاه دوربین ثبت تخلف، ۴۸ دوربین نظارتی تصویری و ۶۴ دستگاه ترددشمار در سطح راه‌های استان اشاره کرد و گفت: این اقدامات در راستای ارتقای ایمنی تردد در جاده‌های استان ایلام انجام می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه