English

جلیلی:

جریان مقابل به نداشتن برنامه افتخار می‌کند + فیلم

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: جریان مقابل به نداشتن برنامه افتخار می‌کند و این را یک منطق می‌دانند و می گویند اصلا نیازی به برنامه نیست.

جریان مقابل به نداشتن برنامه افتخار می‌کند + فیلم

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج ، سعید جلیلی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در اجتماع مردم تهران که در مصلی امام خمینی تهران (ره) اظهار داشت: مردم ما نشان دادند هنر انتخابات صحیح و نمونه را داشته اند، انقلاب اسلامی  را احیا و در طول ۴۵ سال این حرکت بزرگ را ادامه دادند.

 وی با بیان اینکه اکنون یک بار دیگر زمان انتخاب فرا رسیده است، افزود: انتخاب امروز ما برای ۴ سال و شاید ۴۰ سال آینده تاثیرگذار است، دشمنان ما از ابتدای انقلاب از این تصمیم مردم ما عصبانی بودند  امروز همچنان  یک اهرم شکسته ناکارآمد به اسم تحریم را در دست گرفته‌اند چرا که افرادی در این کشور از طریق تحقیر ملت میخواهند تحریم را کارآمد نشان داده اما ملت ما این اجازه را نخواهد داد.

 

بیشتر بخوانید:

اجتماع طرفداران سعید جلیلی در مصلی تهران

 

 جلیلی با عنوان اینکه  شهید رییسی نقشه‌ این افراد را نقش بر آب کرد، عنوان کرد:  کسانی با تحریف مساله و با تحقیر ملت خودشان می‌گویند دشمن خواست و گرنه شما نمی توانستید.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری خاطر نشان کرد: جریان مقابل به نداشتن برنامه افتخار می‌کند و این را یک منطق می‌دانند و می گویند اصلا نیازی به برنامه نیست. 

وی با اشاره به اینکه آن‌ها راه حل‌شان یک راه حل غلط و منسوخ بوده که در ده سال گذشته استفاده شده است، عنوان کرد:  آنها می گویند به دشمن امتیاز دهید و چیز دیگری هم نخواهید اما ملتی ایستاده است، چرا که ضعف را با ضعف نمی‌توان برطرف کرد.

وی با عنوان اینکه دیدگاه انقلاب اسلامی نگاه به قله‌ها بوده نه ماندگاری در قفس، خاطر نشان کرد:  دشمن می خواهد  ملت ما را تحریم کنند تا هسته‌ای و موشکی نشود ولی ملت ما هسته‌ای  و موشکی می شود.

این نامزد ریاست‌جمهوری عنوان کرد: ملت ما تمدن‌ساز است، و با همین رویکرد امروز آنچه را که می‌خواهد محقق، تکثیر و به الگوی دنیا تبدیل می شود.

 جلیلی با بیان اینکه امروز  ایران قدرت تاثیر گذار منطقه است، تصریح کرد: اینکه  صدها موشک به سمت رژیم صهیونیستی شلیک می‌کند او جرات جواب دادن ندارد بیانگر این قدرت است.

 نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: آنها می‌دانند زن، امروز نقطه قوت ایران است به همین دلیل آن را مورد هدف قرار دادند. 

وی عنوان کرد: وقتی زیر سایه قرآن و اهل بیت تربیت می شوند کابوس بزرگترین ابرقدرت دنیا شده به طوری که رییس جمهورش می‌گوید سردار سلیمانی کابوس من است.

جلیلی با بیان اینکه اجازه نخواهیم داد که رانت‌خواران به حرکتشان ادامه دهند، خاطرنشان کرد: در برابر فساد داخلی و در برابر دشمن خارجی خواهیم ایستاد.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد:  این انتخاب یک انتخاب عقلایی است و ما در این فرصت باقیمانده باید مباحث‌مان را مطرح کنیم تا مردم با انتخاب خود حرکت پرشکوه به سوی جهش را شروع کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه