English

جزئیات برگزاری نمازجمعه به امامت رهبر معظم انقلاب به همراه نقشه مصلی منتشر شد

به گفته سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، فردا جمعه ۱۳ مهر مراسم بزرگداشت سید مقاومت و نماز جمعه به امامت رهبر معظم انقلاب در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می شود.

جزئیات برگزاری نمازجمعه به امامت رهبر معظم انقلاب به همراه نقشه مصلی منتشر شد
به گزارش خبرگزاری موج

، حجت الاسلام علی نوری روز پنجشنبه با تشریح برنامه ریزی های صورت گرفته برای برگزاری هرچه باشکوهتر نماز عبادی - سیاسی این هفته تهران اظهار داشت: از ساعت ۵:۳۰ صبح درهای مصلای امام خمینی (ره) به روی نمازگزاران گشوده خواهد شد.

نوری افزود: همانند برگزاری نماز عید فطر، از چهار ضلع جنوب (خیابان شهید بهشتی)، شرق (خیابان قنبر زاده)، شمال (بزرگراه شهید سلیمانی) و غرب (خیابان شهید مدرس) ورودی های مصلا به نمازگزاران بازگشایی می شود.

وی خاطر نشان کرد: فردا مترو نیز از ساعت ۵:۳۰ آغاز به کار می کند و نمازگزاران می توانند از ایستگاه های شهید مفتح، شهید بهشتی و مصلا تردد نمایند.

سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه تاکید کرد: اتوبوس و تاکسیرانی نیز نمازگزاران به محل برگزاری نماز جمعه و بزرگداشت شهید سید حسن نصرالله خواهد رساند.

نوری با بیان اینکه برخی محدودیت های ترافیکی اعمال خواهد شد، تصریح کرد: شروع برنامه از ساعت ۱۰:۳۰ صبح با بزرگداشت شهید سید حسن نصرالله با حضور قاریان و مداحان برقرار است.

وی گفت: بعد از اذان ظهر، رهبر معظم انقلاب اسلامی خطبه های نماز را ایراد و سپس نماز جمعه به امامت ایشاد اقامه می شود.

سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه به نمازگزاران توصیه کرد که با توجه به استقبال مردم برای شرکت در این آیین، برای تسهیل امور مهر و زیرانداز با خود به همراه داشته باشند.

نوری از نمازگزاران خواست همکاری لازم را با عوامل برگزاری نماز جمعه و نیز ماموران فراجا و راهور داشته باشند تا نمازی باشکوه، وحدت بخش و دشمن شکن برگزار شود.

گفتنی است که مراسم بزرگداشت مجاهد فی سبیل‌الله و سیّد عزیز امت اسلامی، شهید حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن نصرالله و همراهان ایشان از جمله سردار شهید نیل‌فروشان از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی روز جمعه ۱۳ مهرماه از ساعت ۱۰:۳۰ صبح در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

در ادامه این مراسم و درپی شهادت مظلومانه پرچمدار مقاومت و آزادی قدس و فلسطین، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدحسن نصرالله و در آستانه اولین سالگرد حماسه طوفان‌الاقصی توسط رزمندگان مقاومت اسلامی فلسطین، نماز جمعه این هفته تهران به امامت رهبر معظم انقلاب اسلامی در مصلای امام خمینی (ره) اقامه می‌شود.

مصلای امام خمینی

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه