English

نتیجه استفاده از سیستم‌های هوشمند، حمل و نقلی ایمن، روان و پویاست

نتیجه بهره‌گیری از سامانه‌های مختلف متکی بر دیتاهای عظیمی که در سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تولید و ذخیره می شود، حمل و نقلی ایمن، روان، پویا و هوشمند است.

نتیجه استفاده از سیستم‌های هوشمند، حمل و نقلی ایمن، روان و پویاست

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از راهداری ، فرهاد مهریاری مدیر کل دفتر ایمنی و ترافیک این سازمان در آیین برگزاری هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری در استان بوشهر ضمن تبریک این هفته، از رانندگان و تلاشگران حوزه حمل و نقل جاده‌ای و همچنین راهداران خدوم قدردانی کرد.
مهریاری افزود: استان بوشهر نقطه اتصال لجستیک ترکیبی از کریدور شمال جنوب و شرق به غرب است که می‌تواند نقش کلیدی داشته باشد.


مدیرکل دفتر ایمنی و ترافیک سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای را یکی از سازمان‌های پیشرو در استفاده از فناوری دانست و عنوان کرد: این سازمان به‌جهت استفاده از علم روز دنیا برای اهداف سازمانی خود از پتانسیل‌های موجود در بخش خصوصی، دانشگاهی و شرکت‌‌های دانش‌بنیان استفاده می کند و در همین راستا رویدادهای مختلفی از جمله رویداد تکنوترنسپورت و رویداد راه هوشمند برگزار شده است که از ایده‌ها و پیشنهادات شرکت‌های دانش‌بنیان در کارهای عملیاتی استفاده کند.

مهریای بیان کرد: اقدامات خوبی در سازمان در زمینه استفاده از هوشمندسازی حمل و نقل در بخش‌های مختلف حمل و نقل، توزیع و حمل کالا، حمل و نقل مسافر، ایمنی و ترافیک شروع شده است.


مهریاری اهمیت توجه به آموزش مهارت‌های رانندگان حرفه‌ای در این استان را مورد تاکید قرار داد.


بر اساس این گزارش مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر نیز گفت: باتوجه به اهمیت نقش آموزش و فرهنگ‌سازی در پیشگیری از تصادفات این اداره کل قصد دارد تا پایان سال تحصیلی جاری نسبت به برگزاری ۲۵ کارگاه آموزشی در مدارس حاشیه راه‌های استان، آموزش ایمنی عبور و مرور از جاده برای دانش‌آموزان و توزیع بسته‌های آموزشی به‌عنوان بخشی از اقدامات ایمن سازی جهت کاربران آسیب پذیر جاده ای اقدام کند .

اخترشناس گفت: با وجود افزایش ۱۴ درصدی ترددها از ابتدای امسال تاکنون در محورهای موصلاتی روستایی و شهری این استان، شاهد کاهش هشت درصدی تلفات جاده‌ای هستیم.

گفتنی است در آیین گرامیداشت هفته حمل و‌نقل، رانندگان و راهداری استان بوشهر از دست‌اندرکاران و فعالان بخش حمل و نقل جاده‌ای و به خصوص فعالیت‌های انجام شده توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر در سطح راه‌های این استان تقدیر شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه