English

پیش بینی افزایش سرعت وزش باد و کاهش دما در خراسان رضوی

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: طی شبانه روز گذشته دمای هوای مشهد بین ۱۷ تا ۳۷ درجه سلسیوس در نوسان بود که پیش بینی می شود.

پیش بینی افزایش سرعت وزش باد و کاهش دما در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، زهرا عنایتی کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: بر اساس تحلیل نقشه‌های هواشناسی، از امروز تا پایان هفته جاری شاهد افزایش سرعت وزش باد هستیم که در نواحی باد خیز استان به صورت شدید، همراه با گرد و خاک، کاهش دید و کیفیت هوا خواهد بود و احتمال بروز خسارت نیز دور از ذهن نیست.

عنایتی در ادامه این خبر اظهار کرد: در این مدت، دمای هوا روند کاهشی خواهد داشت همچنین از روز پنجشنبه بعد از ظهر، بارش رگباری همراه با رعد و برق در برخی از نواحی شمال، شمال غربی و بخش‌های از مرکز استان منجر به ایجاد رواناب خواهد شد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی همچنین متذکر شد: طی شبانه روز گذشته دمای هوای مشهد بین ۱۷ تا ۳۷ درجه سلسیوس در نوسان بود که پیش بینی می شود امروز در سردترین ساعات به ۱۶ و در گرمترین ساعت به ۳۱ درجه بالای صفر برسد.

عنایتی در خاتمه یادآور شد: طی ۲۴ ساعت گذشته قوچان با کمینه دمای هوای ۱۰ درجه و سرخس با بیشینه دمای هوای ۴۳ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای خراسان رضوی بوده اند و ساکنان بجستان نیز شاهد وزش باد با سرعت ۵۴ کیلومتر در ساعت بوده اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه