English

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه وشهرسازی مازندران:

مشکل زمین مسکن ملی رویان در حال پیگیری است

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی مازندران گفت: موضوع زمین برای احداث مسکن ملی در رویان شهرستان نور نهایی شده و در حال آماده‌سازی است.

مشکل زمین مسکن ملی رویان در حال پیگیری است

به گزارش خبرگزاری موج مازندران سید عباس رهگشای با اعلام این خبر اظهار داشت: بر اساس قانون جهش مسکن، ممنوعیت ساخت در اراضی درجه یک و دو کشاورزی، اراضی جنگلی با پوشش گیاهی و مناطق حفاظت شده وجود دارد و به این دلیل که قانون تعیین کننده است بنابراین نمی‌توان ساخت و ساز را در این مکان‌ها انجام داده و باید طبق آن رعایت و عمل شود.

وی ادامه داد: با توجه به این مشکل در حال پیگیری در قالب ابلاغیه تبصره و تمهیدات لازم مبنی بر استثنا قرار دادن استان های شمالی باتوجه به مشکل کمبود زمین در آیین نامه اجرایی نهضت ملی مسکن هستیم.

معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی مازندران با تأکید بر اینکه پیگیری‌های لازم در این زمینه در حال انجام است، گفت: در غیر این‌صورت در نهایت اختصاص زمین در شهر مجاور را خواهیم داشت و متقاضیان در این زمینه نگران نباشند.

به گزارش موج؛ طبق مقررات نهضت ملی مسکن، متقاضیان با داشتن پنج شرط تأهل، سرپرست خانوار بودن و مردان مجرد 23 سال به بالا، حداقل سابقه پنج سال سکونت در شهر مورد تقاضا، نداشتن مالکیت خصوصی و در نهایت عدم استفاده از امکانات دولتی از اول انقلاب در حوزه مسکن می توانند نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه