English

از ابتدای سال تاکنون ،

۲۰۸۶ سلاح جنگی و شکاری در کرمانشاه کشف شد

به گفته دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از ابتدای امسال تاکنون 2086 قبضه سلاح جنگی و شکاری در استان کرمانشاه کشف و ضبط شده است.

2086 سلاح جنگی و شکاری در کرمانشاه کشف شد

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، شهرام کرمی، دادستان کرمانشاه در جمع خبرنگاران، بااشاره به انهدام تعداد قابل توجهی باند سازمان یافته قاچاق سلاح در کرمانشاه، اظهارکرد: از ابتدای سالجاری تاکنون 2086 قبضه سلاح شامل 1295 قبضه سلاح جنگی و 791 قبضه سلاح شکاری در استان کرمانشاه کشف و ضبط شده است. 

وی با بیان اینکه در این کشفیات حدود 73 هزار و 91 فشنگ جنگی هم کشف و ضبط شده، اعلام کرد: جمعا 1005 نفر متهم در این رابطه دستگیر شده اند. 

دادستان کرمانشاه اضافه کرد: بخش مهمی از این کشفیات انجام شده مربوط به دوماهه گذشته و در خلال نا آرامی های اخیر در کشور است که قرار بود در خیابان ها برعلیه مردم و دستگاه های امنیتی کشور بکار گیری شوند. 

وی به تلاش معاندین نظام و گروه های تجزیه طلب برای برهم زدن نظم، آرامش و امنیت مردم طی دوماه اخیر اشاره کرد و گفت: این گروه ها تمام تلاش خود را برای مسلح کردن اغتشاشگران به منظور کشته سازی و بکار گیری علیه نیروهای امنیتی کردند که البته با رصد اطلاعاتی صورت گرفته و کنترل مرزها بخش قابل توجهی از سلاح هایی که می خواستند وارد کشور کنند، کشف و ضبط شده است.  

وی در پایان ضمن قدردانی از تلاش های نیروهای حافظ امنیت در ماه های اخیر، اعلام کرد: امنیت مردم خط قرمز دستگاه قضایی است و با مخلان و تهدیدکنندگان در این عرصه بدون هیچگونه مماشاتی برخورد خواهیم کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه