English

راه اندازی پویش " دست مهربانی" با مشارکت بازاریان خوزستان برای کمک به زلزله زدگان خوی

رییس اتاق اصناف خوزستان گفت: پویش "دست مهربانی" با مشارکت اصناف ، بازاریان ، فعالان اقتصادی و خیران بازار خوزستان برای کمک و امداد رسانی به مردم زلزله‌زده شهرستان خوی راه اندازی شده است.

راه اندازی پویش " دست مهربانی" با مشارکت بازاریان خوزستان برای کمک به زلزله زدگان خوی
به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، مراد بدری روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه باید در این شرایط سخت به هم وطنان زلزله زده خوی کمک شود بیان کرد: وقوع زلزله اخیر شهرستان خوی موجب کشته و مصدوم شدن جمعی از هموطنان، و وارد شدن خسارت بسیاری به زیرساخت‌ها و منازل روستایی و شهری شهرستان خوی شد به همین منظور در نظر داریم با مشارکت اتاق های اصناف شهرستان‌های استان، اتحادیه‌های صنفی کلانشهر اهواز، خیران بازار و عموم مردم به یاری هموطنانمان در این شهرستان شتافته تا در سرمای سخت زمستان، گرما بخش زندگی شان باشیم.

وی افزود: جامعه اصناف ، بازاریان ، فعالان اقتصادی و خیران بازار خوزستان که همواره در تاریخ پرافتخار خود در خلق جلوه‌های نوع‌دوستی و کمک‌رسانی به مردم نیازمند پیشگام بوده است،با تسلیت به خانواده‌های جان‌باختگان و همدردی با خانواده‌های آسیب دیده، اینبار نیز کمک‌های خیرخواهانه خود را با محوریت اقلام ضروری مصرفی و گرمایشی نظیر بخاری (برقی/نفتی)، پتو، البسه گرم و سایر تجهیزات گرمایشی و مواد غذایی به زلزله‌زدگان خوی ارسال خواهند کرد.

رییس اتاق اصناف اهواز گفت: با پیگیری انجام شده و دعوت از اتاق‌های اصناف و اتحادیه های صنفی سراسر خوزستان از جمله کلانشهر اهواز، پویش دست مهربانی در جامعه اصناف و بازاریان تشکیل شده تا با مشارکت خوب صنوف، کمک های خیرخواهانه جمع آوری و برای زلزله زدگان خوی ارسال شود.

بدری ادامه داد: از تمامی بازاریان و فعالان اقتصادی درخواست داریم تا همچون گذشته در این پویش، برای کمک به مردم خوی، با اتاق اصناف همکاری کنند.

شهرستان خوی از توابع استان آذربایجان غربی، ساعت ۲۱ و ۴۴ دقیقه شنبه شب هشتم بهمن بر اثر زمین لرزه‌ای به بزرگی ۵.۹ درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) لرزید.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه