English

دادستان تهران خبر داد؛

رشد ۱۱۷ درصدی تعیین تکلیف کالا در فرودگاه امام + فیلم

دادستان تهران گفت: تعیین تکلیف کالا در مقایسه با ۱۶ سال گذشته ۱۱۷ درصد رشد داشته است.

رشد ۱۱۷ درصدی  تعیین تکلیف کالا در فرودگاه امام + فیلم
به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج

، دادستان تهران در نشست خبری که در جریان هشتمین تور رسانه‌ای مرکز رسانه قوه قضائیه در قالب بازدید از گمرک فرودگاه بین‌المللی امام‌ خمینی(ره) برگزار شد، اقدامات صورت گرفته در راستای ساماندهی  انبارهای گمرک را تشریح کرد.

وی با بیان اینکه ساماندهی انبارها و حفظ و احیای حقوق عامه از تاکیدات رئیس قوه بوده است، افزود: در این راستا ساماندهی انبارهای استان تهران  در اولویت برنامه ها قرار گرفت و بازدید و جلسات مستمری انجام شد.

دادستان تهران در خصوص اقدامات صورت گرفته در این راستا عنوان کرد:  27 دستگاه خودروی آمبولانس که مدت‌ها در پارکینگ‌های گمرک غرب تهران دپو شده بود با پیگیری‌های دادستانی تهران ترخیص شد؛ همچنین 1200 خودروی چانگان در پارکینگ گمرک غرب تهران بود و به دلیل مشکلاتی ترخیص نمی‌شدند که جلساتی با شرکت سایپا برگزار کردیم و هزار  170 دستگاه مورد از آنها ترخیص شد.

صالحی تصریح کرد: از دیگر اقدامات صورت گرفته می‌توان به 267 ردیف کالای بی‌صاحب در گمرک فرودگاه مهرآباد و هزار و 250 ردیف کالای بدون صاحب در فرودگاه امام خمینی(ره) قبل از تحویل به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) تحویل شوند، تعیین تکلیف گردید و دستور ترخیص آن‌ها صادر شد.

دادستان تهران خاطر نشان کرد: همچنین دستور ترخیص 180‌ تن سرم وارداتی، بیش از 230 تن مواد اولیه داروسازی و مقدار قابل توجهی داروی وارفارین که از سال قبل در انبار مانده بود، از گمرکات امام خمینی(ره) صادر شد و این کالاهای دارویی ترخیص شدند،  از سویی دیگر تعداد 2 هزار و 435 دستگاه کشنده در گمرکات تهران و بیش از 6 هزار دستگاه کشنده هم در گمرکات غرب مانده بود که با رفع موانع، دستور ترخیص آن‌ها صادر شد.

صالحی با عنوان اینکه دستور استقرار نمایندگی سازمان غذا و دارو و سازمان استاندارد در گمرگات جهت پاسخ‌گویی برخط به استعلامات و پیگیری راه اندازی شد، گفت: درکمتر از سه سال 142 بازدید در  از انبارهای گمرکات و سازمان اموال تملیکی و انبارهای عمومی صورت گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه