English

روایت جلیلی از نحوه برخورد شهید رئیسی با تاکیدات دولت درسایه

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: در دولت شهید رئیسی هر موضوعی که برای کمک عنوان می شد با روی باز استقبال می کرد و دستور می داد باید پیگیری شود.

روایت جلیلی از نحوه برخورد شهید رئیسی با تاکیدات دولت درسایه

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج ، سید محمود نبویان نماینده مجلس در نشست جمعی از نمایندگان مجلس با سعید جلیلی اظهار داشت: مقام معظم رهبری می‌فرمایند برای انتخابات خوب ببینید چه کسی به ملاک های انقلاب نزدیکتر است.

وی افزود: ما شاهد این بودیم که رئیس جمهوری علیرغم اینکه مسکن مهر ساخت اما دچار سوء عاقبت و شهید رئیسی دچار حسن عاقبت شد.

نبویان عنوان کرد: ملاک ما برای انتخاب اصلح علاوه بر نزدیکی به ملاک انقلاب باید توانایی کار در راستای این ملاک ها داشته باشند.

مجتبی ذوالنور نماینده مجلس نیز در این جلسه عنوان کرد: رفتار و منش سعید جلیلی یادآور توانمندی، شور نشاط و  مردمی بودن شهیدان رجایی و رئیسی است.

وی با بیان اینکه اطرافیان فرد نشان دهنده خوی فرد در عرصه کار و فعالیت است، افزود: اطرافیان آقای جلیلی افراد جهادی هستند امیدواریم با انتخاب ایشان مردم مزه اخلاص را بیش از گذشته احساس کنند.

ذوالنور با عنوان اینکه با دستمال کثیف شیشه را نمی توان پاک کرد، عنوان کرد: رشوه و فساد اقتصادی در پرونده آقای جلیلی وجود ندارد و دستمالشان پاک است.

 نماینده مردم قم عنوان کرد: حسی در بخشی از مردم وجود دارد و سرمایه اجتماعی آسیب دیده دیده است، با روی کار آمدن آقای جلیلی ترمیم شود.

وی عنوان کرد: سوابق ایشان جهادی، انقلابی و ارزشی است که مهمه بوده و شاهد این هستیم که از منیت دوری می کنند.

وی بیان کرد: با انتخاب آقای جلیلی عزت به جمهور اسلامی بر خواهد گشت.

سعید جلیلی نیز در این نشست اظهارداشت: در یک موقعیت حساس هستیم، تعارف نداریم در ۴۵ سال تندباد حوادث را پشت سر گذاشته و شاهد این بودیم که مردم ما حادثه ها را به حماسه تبدیل کردند که آخرین آن بدرقه شهید جمهور بود.

وی افزود: امروز وظیفه بزرگ بر دوش همه ما است، به حداقل ها نه بلکه به قله ها نگاه می کنیم، نگاه به قله به این معنا نیست ضعف ها را نبینیم بلکه تلاش جدی برای  بر طرف کردن آن است.

جلیلی خاطرنشان کرد: آنچه مهمه بوده  و باید به آن توجه ویژه  کرد آن است که ما امروز در نقطه بزنگاه تمدنی  و تاریخی حضور داریم که فرصت بی نظیر برای ملت ما بوده،  اگر ادعایی وجود دارد نباید این فرصت ها را از بین ببریم.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: اگر شعاری را در انتخابات ارائه می کنیم باید عصاره کاری باشد که در چهارسال آینده  انجام دهیم، اگر یک جهان فرصت داریم ثمره آن باید یک ایران جهش باشد.

وی با عنوان اینکه اگر میخواهیم این شعار محقق شود چاره ای نداریم جز اینکه تمام آحاد مردم  پای کار آمده و این بستر را فراهم کند، دولتی باید روی کار بیاید که برای هر کدام از مردم نقشی تعریف کند.

جلیلی با اشاره به اینکه دولت در سایه تشکیلات نیست بلکه یک تفکر است، گفت: مجلس شورای اسلامی و دانشگاه ها می توانند یک دولت در سایه باشد.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: وقتی جریان رقیب در سال ۹۲ پیروز شد به دلیل اینکه رای مردم بود به وی احترام گذاشتیم و تمام سعی کردیم که او را در خطا کمک کنیم که خطا نکند .

وی گفت: در دولت شهید رئیسی نیز هر موضوعی که برای کمک عنوان می شد با روی باز استقبال می کرد و دستور می داد باید پیگیری شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه