English

تلاش راهداران برای پاکسازی و رانش برداری سیل بابل ادامه دارد

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بابل گفت: درپی وقوع سیل اخیر در مناطق بالادست و کوهستانی بخش بندپی شرقی این شهرستان بیش از ۵۴ میلیارد تومان خسارت به راه و ابنیه فنی وارد شده است و تلاش راهداران برای پاکسازی و رانش برداری سیل بابل ادامه دارد.

تلاش راهداران برای پاکسازی و رانش برداری سیل بابل ادامه دارد
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، نورالدین قاسم زاده اظهار داشت: در پی وقوع سیل و بارش چند روز گذشته به حدود ۳۵ کیلومتر راه های روستاهای شورکش، کاکرون، تته، برون، یخچال پشت، گریوده، ورزنه، انیجدان، میانک و گلیرون خسارت وارد شده است.

وی با اشاره به آسیب به بستر و گوشواره های 5 دستگاه پل روستاهای لمسوکلا، سرجیکلا، شالدره، نسیه، کتبعلی و انیجدان این شهرستان ادامه داد: بلافاصله پس از این اتفاق اکیپ های راهداری با به کارگیری انواع ماشین راهداری در محل حادثه اعزام و در حال حاضر مشغول به ترمیم و مرمت و بازگشایی مجدد محور مذکور هستند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بابل گفت: نفوذ آب‌های سطحی در لایه‌های سنگی و خاک موجب سرخوردگی و سقوط سنگ‌ها از کوه شده که خوشبختانه آسیب به کاربران جاده ای وارد نشد.

وی بیان داشت: متأسفانه با توجه شرایط توپوگرافی و جغرافیایی استان ما در طول سال شاهد حوادث متعددی در خصوص ریزش و رانش جاده در محورهای کوهستانی هستیم که این امر کار و فعالیت راهداران را دشوار می کند.

گفتنی است؛ مسافرین و رانندگان محترم می‌توانند جهت کسب اطلاعات از آمار و ارقام تردد در محورهای استان و کشور همچنین آگاهی از آخرین وضعیت راهها و انسدادها یا محدودیت‌های احتمالی تردد و شرایط جوی به سایت www.141.ir مراجعه نموده و یا با تلفن گویای 141 تماس حاصل فرمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه