English

معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور آب و خاک خبر داد؛

خسارت ۴۲۰ میلیارد تومانی سیل درحوزه کشاورزی منطقه سوادکوه

معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور آب و خاک گفت: برآورد اولیه از خسارتهای سیل در حوزه کشاورزی منطقه سوادکوه ۴۲۰ میلیارد تومان است.

خسارت ۴۲۰ میلیارد تومانی سیل درحوزه کشاورزی منطقه سوادکوه
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، صفدر نیازی درباره اقدامات و ارزیابی ها از خسارت سیل در سوادکوه اظهار داشت: بخشی از این خسارت‌ها به زیرساخت و سازه وارد شده و بخشی هم  از این خسارت ها در حوزه کشاورزی است.

معاون وزیر جهاد کشاورزی درامور آب و خاک ادامه داد: از منابع ملی و ستاد بحران استان کمک های لازم صورت خواهد گرفت و تلاش می شود تا خسارت‌های وارده در حوزه کشاورزی جبران شود.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه و هدفمندی‌ها در حوزه آبخیزداری، مطالعاتی در  بالادست مناطق سیل خیز انجام شد و  در حال حاضر نیز در مناطق سیل زده اخیر مطالعه شد که در دستور کار قرار گرفت تا فعالیت‌های اجرایی در آن انجام شود.

 عباسعلی نوبخت رئیس منابع طبیعی وآبخیز داری کشور نیز افزود: برای مناطقی که هم مطالعات انجام نشد سعی می‌کنیم در اسرع وقت مطالعات آن را انجام دهیم تا با اجرا و کار در عرصه‌های بالادست خسارت‌های سیل در آینده را بتوانیم کاهش دهیم.

در ادامه استاندار مازندران گفت: در کوتاه مدت اعتبارات خوبی پیش بینی شده است تا بخشی از خسارت‌های سیل به ویژه برای کشاورزان جبران شود .

یوسف نوری بیان داشت: در بحث حفاظت از جنگل نیز مقرراتی بررسی و به مجلس شورای اسلامی پیشنهاد داده می‌شود و به کمک نمایندگان استان پیگیری خواهد شد تا به نتیجه مطلوب برسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه