English

رئیس حوزه قضایی سوادکوه شمالی:

قاتل متواری در بندرعباس دستگیر شد

رئیس حوزه قضایی سوادکوه شمالی گفت: فردی که طی یک درگیری در حوالی شهر شیرگاه استان مازندران، مرتکب یک فقره قتل شده و قصد خروج غیرقانونی از مرز را داشت، در شهرستان بندرعباس شناسایی و دستگیر شد.

قاتل متواری در بندرعباس دستگیر شد
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، حمیدرضا احمدی لاشکی در این باره اظهار داشت: در پی وقوع درگیری در حوالی منطقه شیرگاه استان مازندران، بین سرنشینان یک دستگاه خودرو سواری و ۲ برادر که راکب و سرنشین یک دستگاه تریلی بودند، یکی از برادران مذکور بر اثر اصابت چاقو مجروح و به بیمارستان منتقل شد.

وی با اشاره به فوت فرد مجروح به دلیل شدت جراحات وارده، ادامه داد: ضارب به همراه بقیه همراهان و سرنشینان خودروی سواری، محل درگیری را ترک کرده و متواری شدند.

رئیس حوزه قضایی سوادکوه شمالی گفت: با صدور دستور فوری قضایی و اقدامات پلیسی، برخی از متهمین در کوتاه ترین زمان ممکن دستگیر و مورد بازجویی قرار گرفتند.

وی بیان داشت: با انجام تحقیقات گسترده برای شناسایی محل اختفای قاتل متواری، مشخص شد که مشارالیه همراه با مادر خود به محل نامعلومی متواری و مخفی شده است.

وی با بیان اینکه متهم به همراه مادرش قصد خروج غیرقانونى از مرز را داشته است، خاطرنشان ساخت: با صدور دستور قضایی و تلاش مأمورین انتظامی، قاتل فراری بهمراه مادر و فردی که زمینه فرار وی را فراهم کرده بود، در شهرستان بندرعباس دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه