English

وحید مبین مقدم:

قطار شهری مشهد در فروردین ماه، ۳ میلیون سفر داشته است

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد بیان کرد: تعداد مسافرین جابجا شده از طریق خطوط قطار شهری مشهد حدود دو میلیون و ۹۰۰ هزار و ۶۸ نفر بوده است و با توجه موج چهارم کرونا، از شهروندان تقاضا می‌شود رعایت پروتکل‌های بهداشتی را جدی بگیرند.

قطار شهری مشهد در فروردین ماه، ۳ میلیون سفر داشته است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، وحید مبین‌ مقدم مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد گفت: در فروردین ماه امسال دو میلیون و ۹۰۰ هزار و ۶۸ سفر از طریق خطوط قطار شهری این کلانشهر انجام شد.

وحید مبین مقدم در ادامه بیان کرد: در فروردین ماه از مجموع بیش از دو میلیون سفر درون شهری انجام شده در مشهد با استفاده از قطار شهری، یک میلیون و ۹۶۰ هزار و ۴۹ سفر از طریق خط یک و ۹۴۰ هزار و ۱۹ سفر از طریق خط دو انجام شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به قرار گرفتن در موج چهارم کرونا، از شهروندان تقاضا می‌شود کمتر از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند و رعایت پروتکل‌های بهداشتی را جدی بگیرند.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد گفت: فعالیت‌های ضدعفونی و نظارتی نیز با توجه به شیوع ویروس کرونا تشدید شده و از ورود و سوار شدن افراد بدون ماسک به ایستگاه‌ها و قطارها جلوگیری خواهد شد.

مبین مقدم افزود: تشدید نظارت در گیت‌های ورودی و پایش درون قطارها برای کنترل استفاده از ماسک، عرضه ماسک در ایستگاه‌ها توسط بخش خصوصی، فاصله‌گذاری فیزیکی و فعال سازی بیشتر بستر الکترونیکی شارژ من کارت از جمله اقدامات انجام شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه