English

جمیل صادقی‌فر:

پایگاه مراقبت‌های مرزی در مهران فعال است

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام گفت: پایگاه مراقبت مرزی در مهران احداث‌ شده که بصورت ۲۴ ساعته مشغول ارائه خدمات به زوار و مسافران است.

پایگاه مراقبت‌های مرزی در مهران فعال است

جمیل صادقی فر در گفت‌وگو با خبرنگار موج ایلام با اشاره به تردد بالای مسافران در مرز بین‌المللی مهران اظهار داشت: پایگاه مراقبت مرزی در مهران احداث‌ شده که بصورت ۲۴ ساعته و با حدود ۱۰ نفر نیرو مشغول خدمات‌رسانی است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام اضافه کرد: همچنین در مرز مهران ارائه کارت واکسیناسیون و تست پی‌سی آر منفی ۷۲ ساعت گذشته توسط مسافران الزامی است.

وی بیان کرد: با مشاهده افراد علامت‌دار در مرز از آنها تست گرفته می‌شود و در صورت مثبت بودن اقدامات لازم جهت برگشت این زوار انجام می‌شود.

صادقی‌فر در ادامه به ورود ۱۶ هزار زائر ایرانی و غیرایرانی طی دو هفته پایانی بهمن‌ اشاره کرد و گفت: طی این مدت بیش از ۳ هزار تست در این مرز بین‌المللی انجام که ۱۲۱ مورد از این تعداد مثبت بوده و ۳۶ مورد دیپورت نیز انجام شده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام در پایان گفت: طی بهمن ماه به‌ازای هر ۱۰ هزار نفر ۱۴۱ مورد مثبت در استان شناسایی شد که این رقم در شهرستان بدره ۳۱۸ نفر ،آبدانان ۲۵۹ و ایوان ۱۶۹ مورد ثبت شده که بیش از میانگین استانی بوده‌ است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه