English

صفدر سلطانی:

اجرای طرح شهید سلیمانی و نهضت ایجاد ۱۰۱ فضای ورزشی در مدارس

معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش خراسان رضوی بیان کرد: : امسال در طرح شهید سلیمانی ۶۵ چمن مصنوعی ، هشت سالن ورزشی، سه زمین ساحلی و ۲۵ کلاس درس تربیت بدنی ایجاد می‌شود و ۱۱۰ سالن ورزشی موجود ایمن‌سازی و بهسازی می‌شود.

اجرای طرح شهید سلیمانی و نهضت ایجاد ۱۰۱ فضای ورزشی در مدارس

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، صفدر سلطانی معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: اجرای طرح شهید سلیمانی و نهضت ایجاد ۱۰۱ فضای ورزشی درون مدرسه‌ای، تحول در زیرساختهای تربیت بدنی دانش‌آموزی استان را به ارمغان می‌آورد.

سلطانی در ادامه این خبر اضافه کرد: با اجرای این طرح و تخصیص اعتبارات انجام شده در حوزه زیرساختهای ورزشی که اغلب فضای ورزش دانش آموزی هستند رویدادهای بی‌سابقه‌ای در این استان در حال انجام است.

معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش خراسان رضوی همچنین تصریح کرد: طی چند سال اخیر و با کمک خیرین سرانه فضای سرپوشیده در استان به ۱۸ صدم متر مربع و فضای روباز به ۱۹صدم متر مربع رسیده است.

وی اظهار کرد: امسال با اعتبارات خوب جذب شده در قالب طرح شهید سلیمانی ۶۵ چمن مصنوعی ، هشت سالن ورزشی، سه زمین ساحلی و ۲۵ کلاس درس تربیت بدنی ایجاد می‌شود و ۱۱۰ سالن ورزشی موجود ایمن‌سازی و بهسازی می‌شود.

معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: اجرای این طرحها با جذب اعتبار بی‌سابقه ۸۴ میلیاردتومان در حال انجام است و هم اکنون ۳۳ زمین چمن دانش آموزی داریم که در کمتر از ۶ ماه تعداد ۶۵ زمین جدید به این شمار افزوده می‌شود.

وی یادآور شد: اولویت ما ایجاد فضا برای مدارس دخترانه و مناطق محروم است که با مشارکت مدرسه، دهیاری‌ها و شهرداری‌ها اقدامات لازم انجام می‌شود و تا کنون بیش از ۴۰ میلیارد تومان از اعتبارات به حساب مدارس واریز شده است.

سلطانی خاطرنشان کرد: به جز هشت سالن ورزشی که ساخت آنها تا سال آینده زمان بَر خواهد بود سایر طرحهای یادشده تا پایان شهریور ماه به بهره‌برداری می‌رسد و برای سال تحصیلی جدید قابل استفاده است و اجرا و بهره‌برداری از این شمار طرح ورزش دانش آموزی، انقلابی در این حوزه محسوب می‌ شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه