English

آیت الله اسلامی نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری:

شهید سلیمانی به رهبر و مقتدای خویش عشق می ورزید

آیت الله اسلامی نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: این شهید گرانقدر به غایت ولایتمدار بود و به رهبر و مقتدای خویش عشق می ورزید و ولایت پذیری او فراتر از رعایت سلسله مراتب نظامی بود.

شهید سلیمانی به رهبر و مقتدای خویش عشق می ورزید

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، مراسم هفتمین روز شهید گمنام و سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی با حضور آیت الله اسلامی نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری و مسئولین شهرستان شهرستان و مردم شریف نصرت آباد در مسجد جامع صاحب الزمان (عج)برگزارشد.

در این مراسم نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری ضمن تسلیت ایام شهادت حاج قاسم سلیمانی و قدردانی از تشیع باشکوه شهید گمنام در توسط مردم شریف نصرت آباد بیان کرد: شهید سلیمانی در میدان دفاع مقدس، میدان مبارزه با اشرار مسلح و سرانجام میدان مبارزه در عرصه فرا مرزی و منطقه ای در عراق و سوریه و نیز در هر نقطه دیگری از منطقه حضور فعال داشت.

آیت الله اسلامی باشاره به ویژگی ولایت مداری شهید سلیمانی افزود: این شهید گرانقدر به غایت ولایتمدار بود و به رهبر و مقتدای خویش عشق می ورزید و ولایت پذیری او فراتر از رعایت سلسله مراتب نظامی بود.

وی اضافه کرد: از جنبه اعتقادی، سخن او، نوشته او، نگاه او، تصمیمات، فعالیت­‌ها و اعمال او همه و همه در خط ولایت بود. به همین منظور مالک اشتر ولایت برای او بکار می رود.

ایشان با اشاره به فتنه اخیر ‌تصریح کرد: اراده خدا و عنایات اهل بیت(ع) ومجالس ایام فاطمیه باعث شکست فتنه شد و همچنین عامل شکست فتنه‌ها حضور و بصیرت و تبعیت مردم از رهبری بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه