English

امام جمعه جدید چالوس:

نماز جمعه قرارگاه فرهنگی کشور است

امام جمعه جدید چالوس گفت: نماز جمعه قرارگاه فرهنگی کشور در طول انقلاب بوده است.

نماز جمعه قرارگاه فرهنگی کشور است

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، حجت الاسلام سید داوود موسوی اظهار داشت: افتخار من این است به عنوان یک بسیجی کوچک در آغاز هفته بسیج به عنوان امام جمعه شهرستان چالوس معارفه شدم.

وی ادامه داد: از نظر فرهنگی و اجتماعی شهرستان محمودآباد و شهرستان چالوس نزدیک به هم هستند و امروز افتخار خدمت در شهرستان چالوس را دارم.

حجت الاسلام موسوی اذعان داشت: من در 26 سال خدمت در سنگر امام جمعه در شهرستان چالوس که به فرموده مقام معظم رهبری چالوس قدمگاه 21 هزار شهید گیلان و مازندران است و شهری که چهار شهید مدافع حرم تقدیم کرده است به عنوان امام جمعه توسط شورای سیاستگذاری معارفه می شوم.

وی گفت: جایگاه نماز جمعه قرارگاه فرهنگی در انقلاب بوده و حامی خدمتگزاران بوده و امامان جمعه به تبعیت از رهبر معظم انقلاب خدمات را برجسته می کند.

امام جمعه چالوس گفت: من در کنار مردم از خدمات و تلاش صادقانه مدیران تشکر می کنم و همواره پیگیر مشکلات و دغدغه های مردم خواهم بود.

وی افزود: برای مدیریت امور فرهنگی و حمایت های عرصه فرهنگی دفتر امام جمعه برای همه باز است.

حجت الاسلام موسوی بیان داشت: امروز کسب رضایت مردم اساسی ترین‌ وظایف در این دوران اساسی است و بنده با تمام ظرفیت و اعتبار آبروی خودم را برای مدیرانی که انقلابی، جهادی و برای رفع مشکل هستند می گذارم.

وی بیان داشت: بر این باورم امام جمعه، امام اتحاد، برادری انسجام و وحدت است و در دفاع از همه ارزشهای دینی و اسلامی است و نگاه بنده این است اصل برای ما کرامت مردم است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه