English

ناایمنی در جاده کجور:

جان مردم کجور برای جهانیان اهمیتی ندارد

متأسفانه جان مردم کُجور برای جهانیان، مدیرکل راهداری مازندران اهمیتی ندارد و تاوان بی‌کفایتی و بی‌مسئولیتی را باید مردم بی‌گناه با مرگ عزیزانشان بدهند.

جان مردم کجور برای جهانیان اهمیتی ندارد
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، بخش کجور نوشهر با دارا بودن ۶۶ آبادی و دو شهر، دوسوم شهرستان گردشگری نوشهر را تشکیل می‌دهد. این منطقه از استان مازندران به‌دلیل دارا بودن جاذبه‌های طبیعی و گردشگری و نیز آب و هوای مطبوع و کوهستانی همواره موردتوجه بومیان منطقه و نیز مسافران و گردشگران قرار گرفته است؛ از این رو جمعیت خوش‌نشین غیربومی نیز در مناطق مختلف روستایی بخش کجور به جمعیت بومی اضافه شده و همین امر سبب شده میزان تردد خودروها در جاده کجور در طول ایام سال به‌ویژه ایام نوروز و تعطیلات تابستان افزایش قابل‌توجهی پیدا کند.

داشتن راه دسترسی مناسب در بخش کجور از ضروری‌ترین نیازهای اولیه زیرساختی برای مردم منطقه، مسافران و گردشگران است، اما این موضوع بسیار مهم و حیاتی در بخش کجور از سوی راهداری استان مازندران نادیده گرفته شده و این محور مواصلاتی به ۶۶ روستا و دو شهر را ‌کمین‌گاه مرگ ساخته است.

نبود آسفالت مناسب در طول مسیر و خط‌کشی، نبود گاردریل در برخی مسیرهای خطرناک و منتهی به دره‌های عمیق و دست‌اندازها، نبود علائم راهنمایی و رانندگی کافی و مناسب، عدم‌تعریض و رفع اشکالات جاده‌ای و نداشتن روشنایی طول مسیر از مطالبات بحق مردم بخش تاریخی کجور است که راهداری مازندران و در رأس آن جهانیان، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مازندران که پشت گوش انداخته است و متأسفانه جان مردم کجور برای جهانیان، مدیرکل راهداری مازندران اهمیتی ندارد و تاوان بی‌کفایتی و بی‌مسئولیتی را باید مردم بی‌گناه با مرگ عزیزانشان بدهند.

این محور مواصلاتی پرتردد در استان مازندران تنها در چند ماه گذشته شاهد چند حادثه مرگبار تصادف بود و در تازه‌ترین آن، سقوط یک دستگاه خودرو پراید در کناره رودخانه محدوده روستای کینس منجر به کشته شدن یک سرنشین و زخمی شدن شدید سه سرنشین دیگر شده که دو مصدوم توسط آمبولانس کجور و یک مصدوم توسط عوامل اورژانس به بیمارستان آیت‌الله طالقانی چالوس انتقال داده شدند.

آقای جهانیان! استعفا دادن شما، حداقل خدمتی است که می‌توانید به مردم شریف بخش کجور نوشهر کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه