English

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس:

ایران در بخش تولید نفت و گاز کشور، اول دنیا است

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس گفت: کشور عزیزمان ایران در بخش تولید نفت و گاز کشور اول دنیا است و پتانسیل بسیار بالایی دارد.

ایران در بخش تولید نفت و گاز کشور، اول دنیا است
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، محمد بهرامی در حاشیه بازدید از اسکله نفتی در منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر اظهار داشت: با توجه به این که ماه آخر تابستان  ماه گردشگری و مسافرت درتمام نقاط کشور است و در استان های شمالی به خصوص مازندران با تراکم بسیار زیادی از مسافران رو به رو هستیم، در بازه ای از زمان با نوسانات سوخت رسانی مواجه شدیم که با بررسی ها و اقداماتی که صورت گرفت این نواسانات را تا حد امکان رفع کرده ایم.

وی ادامه داد: از آنجایی که این بازدید به منظور شناخت منابع و زیرساخت ها و نیازها در استان مازندران به خصوص غرب آن صورت گرفته، باید شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی چالوس و منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر که مانند حلقه های وابسته به هم، متصل هستند با توجه به ظرفیت های خوبی که دارند، یک برنامه جامع و مناسب را طراحی کنند و نیاز های مردم را تأمین کنند.

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس گفت: کشور عزیزمان ایران در بخش تولید نفت و گاز کشور اول دنیا هست و پتانسیل بسیار بالایی دارد که امیدواریم یک روز این درآمد سرانه که باید نیاز های مختلف کشور را تأمین کند در این حوزه با برنامه مناسب تأمین شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه