English

ظاهرطحان عنوان کرد:

توزیع بسته های معیشتی و بهداشتی در دزفول

۸۰۰ بسته معیشتی و بهداشتی به مناسبت چهارم خرداد، روز مقاومت و پایداری-روز دزفول و گرامیداشت شهدای دفاع مقدس و موشکی بین نیازمندان و اقشار آسیب پذیر دزفول توزیع شد.

توزیع بسته های معیشتی و بهداشتی در دزفول

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، مدیر آموزش و پرورش دزفول روز یکشنبه در آیین توزیع این بسته های معیشتی در مصلای امام علی (ع) افزود: این بسته ها شامل برنج، روغن، ماکارونی، رب گوجه، حبوبات و ماسک می باشند که به ارزش چهار میلیارد ریال تهیه و با هدف گرامیداشت شهدای فرهنگی ودانش آموزی بین نیازمندان توزیع شدند.

امیر ظاهرطحان با بیان اینکه آموزش و پرورش دزفول یکی از نهادهایی است که بیشترین شهید را در دوران دفاع مقدس تقدیم کرده است گفت: دزفول در دوران دفاع مقدس درخشید و دعای شهدا باعث شد این شهر هرگز تنزل پیدا نکند.

امام جمعه دزفول نیز در این آیین گفت: امنیت وآرامش ایران مرهون خون پاک شهدا است.

حجت الاسلام سیدمحمدعلی قاضی دزفولی افزود: روزهایی مانند چهارم خرداد بهانه ای است که رشادت ها و حماسه ها را بازخوانی کنیم.

وی با بیان اینکه همه مسوولان باید خود را خدمتگزار مردم بدانند گفت: هرکس لباس مسوولیت را به تن می کند در حقیقت لباس خدمت را به تن کرده است، کسب نام و نشان از مسوولیت اشتباه است.

شهرستان دزفول ۲هزار و ۶۰۰ شهید تقدیم کرده است.

به پاس قدردانی از رشادت و ایثارگری مردم دزفول در هشت سال دفاع مقدس، چهارم خرداد به نام روز مقاومت وپایداری - روز دزفول در تقویم ثبت شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه