English

به مناسبت هفته ارتباطات و روز جهانی روابط عمومی انجام شد؛

حضور موسسه خیریه شجره طیبه در چهارباغ عباسی اصفهان

اعضای روابط عمومی موسسه خیریه و قرض الحسنه شجره طیبه در حمایت از دانش آموزان و دانشجویان نخبه استان با حضور در چهارباغ عباسی اصفهان و ارتباط با مردم، این خیریه را را به مردم معرفی کردند.

حضور موسسه خیریه شجره طیبه در چهارباغ عباسی اصفهان

مدیر روابط عمومی موسسه خیریه و قرض الحسنه شجره طیبه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، هدف از این حضور را شناساندن این موسسه خیریه به مردم دانست و افزود: موسسه خیریه شجره طیبه موسسه خیریه ای است؛ که مانند دیگر خیریه ها نیست که فقط ارزاق در اختیار یاری خواهان قرار دهد بلکه به بیداری جامعه کمک می کند.

مرتضی پرورش مثل این موسسه را به مانند خروسی دانست که به بیداری جامعه کمک می کند.

وی شناسایی دانش‌آموزان و دانشجویان نخبه را هدف اصلی و اساسی این موسسه دانست و اظهار داشت: این موسسه با شناسایی افراد نخبه که توانایی پرداخت هزینه های تحصیلی خود را ندارند،با اعطای وام بدون سود و ضامن به آنها کمک می‌کند،بتوانند ادامه تحصیل دهند و قله های پیشرفت را یکی پس از دیگری طی کرده و پس از رسیدن به موفقیت بتوانند خود نیز جزو افرادی باشند که نه تنها هزینه‌ای که به آنها پرداخت شده را برگردانند ؛بلکه خود نیز به این موسسه کمک می کند و جزو خیرین این موسسه خواهند شد.

مدیر روابط عمومی موسسه خیریه و قرض الحسنه شجره طیبه در ادامه از تدوین تقویم روابط عمومی در آینده برای این موسسه یاد کرد و اذعان داشت:درتقویم روابط عمومی به تنظیم برنامه برای مناسبت های مختلفی که در تقویم هست می‌پردازیم و یک روز ویژه را نیز برای تجلیل از دانش آموزان نخبه ای که بالاترین معدل را دارند قرار خواهیم داد.

پرورش در پایان با بیان اینکه این موسسه خیریه در ۱۷ نقطه از استان نمایندگی دارد اظهار داشت: این تعداد نمایندگی در جای جای استاد به خاطر این است که اگر در هر جای استان دانش آموز یا دانشجوی نخبه وجود دارد که توان مالی برای ادامه تحصیل ندارد ،از تحصیل باز نماند و تحت پوشش این موسسه قرار گیرد و موفق باشد.

موسسه خیریه شجره طیبه

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه